x
Rate this post

تهیه شیک نوتلا ساده و خوشمزه
میلک شیک ها از پرطرفدارترین گزینه ها در منوی کافی شاپ می باشند. این نوشیدنی خنک مخصوص فصول گرم است و برای سرو بهتر آن معمولاً تزیین می شود. لطفاً در طرز تهیه شیک نوتلا همراه ما باشید.

شیک نوتلا از نوشیدنی های سرد است. علیرغم تصور عمومی درباره عدم مصرف این نوشیدنی در فصل زمستان، این نوشیدنی یک نوشیدنی چهار فصل محسوب می شود. به شرطی که در طرز تهیه شیک نوتلا از یخ استفاده نکنید.

نوتلا یا شکلات یکی از خوراکی محبوب و دوست داشتنی است که با آن می توان اقدام به تهیه بستنی نوتلا، پنکیک نوتلا، شیک نوتلا، کرپ نوتلا و… نمود. ما در این مطلب قصد داریم طرز تهیه شیک نوتلا را ارائه دهیم، قبلا تهیه میلک شیک نسکافه و شکلات گلاسه را معرفی نمودیم حال با دستوری نوین و خاص در خدمت شما هستیم.

برای خنک شدن نوتلا و آب شدن شکلات بهتر است ظرف یا لیوانی که قرار است شیک نوتلا را در آن آماده کنید، به مدت ۴ ساعت در یخچال قرار دهید تا به خوبی خنک شود. این کار موجب خنک شدن شیک نوتلا می شود.
مواد لازم

شکلات نوتلا آب شده: یک چهارم پیمانه
اسکوپ بستنی: ۲ عدد (بهتر است در این دستور از یک اسکوپ وانیلی و یک اسکوپ شکلاتی استفاده کنید.)
شیر: یک دوم پیمانه
خامه: به میزان لازم(برای تزیین)
پودر شکلات یا پودر کاکائو: به میزان دلخواه (برای تزیین)

طرز تهیه شیک نوتلا ساده و خوشمزهطرز تهیه شیک نوتلا ساده و خوشمزه

همان طور که می دانید نوتلا از معروف ترین و عالی ترین برندهای شکلات در دنیا به حساب می آید. کسانی که عاشق نوتلا و میلک شیک هستند، از این نوشیدنی بی نهایت لذت خواهند برد. روش آماده سازی شیک نوتلا راحت و در چند مرحله تهیه و آماده می شود. امروزه شکلات نوتلا در بسیاری از بستنی ها و نوشیدنی ها کاربرد دارد.

برای شروع طرز تهیه شیک نوتلا, ابتدا شیر را به همراه بستنی و نوتلا در میکسر بریزید و هم بزنید.

این هم زدن را تا یک دست شدن بافت مواد ادامه دهید.

لیوانی که در یخچال ۴ ساعت گذاشته اید تا خنک شود را بردارید. این لیوان باید همان لیوانی باشد که نوتلا در آن سرو می شود. آن گاه باید مقداری نوتلا برداشته و به صورت مارپیچی به دیواره لیوان بزنید.

مواد مخلوط شده داخل میکسر را درون لیوان بریزید.

در مرحله بعدی طرز تهیه شیک نوتلا, خامه را برداشته و به صورت مارپیچی بر روی مواد بریزید.

در انتهای کار نیز می توانید برای تزیین خامه از پودر کاکائو کمک بگیرید.

البته برای تزیین می توانید از مواد پودری دلخواه نیز استفاده کنید. پودر میوه های خشک از ایده های عالی برای تزیین می باشد. توجه داشته باشید که میزان های تعیین شده را رعایت کنید. این اعتدال سبب می شود که شیک شما وا رفته و شل یا خیلی سفت نباشد. دستور تهیه شیک نوتلا به همین سادگی به اتمام رسید و نوشیدنی شما آماده شد.

امیدواریم دستور تهیه شیک نوتلا مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید این نوشیدنی را در آشپزخانه منزل تهیه و در کنار خانواده محترم نوش جان کنید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش نوشیدنی مجله آرگا از دیگر دستورات ارائه شده برای تهیه نوشیدنی های مختلف نهایت استفاده را ببرید.

.منبع :آرگا

تهیه شیک نوتلا ساده و خوشمزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code