x
Rate this post

ده ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت
کافی شاپ و رستوران: کافی شاپ ها به منزله فضاهای نجات دهنده ای می مانند که هر وقت خواستی می توانی به آن ها سری بزنی، با دوستی ملاقات کنی، قهوه ای بخوری، کتابی بخوانی یا یادداشت های روزانه ات را بنویسی، اما تنها کیفیت غذا و پذیرایی یک کافی شاپ باعث نمی شود تا آن جا برای تان تبدیل به پاتوق های همیشگی شود، گاهی یک طراحی خاص، یک المان، یک ایده، یک خلاقیت باعث می شود تا همیشه آن کافی شاپ برایتان اولین انتخاب باشد، اما تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توانید طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ خود را منحصر به فرد کنید، برای این کار احتیاجی نیست که هزینه زیادی کنید با چند ایده کوچک و مقرون به صرفه هم این کار عملی است، این مطلب را از دست ندهید تا در پایان آن با کلی ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ تان آشنا شوید.
تبلیغات
خانه ای زیبا با مبلمانی متفاوت
الان چی می چسبه !

فرش هایی جذاب و با اصالت در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

استفاده از فرش در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ ها مرسوم نیست، اما شما می توانید سنت شکن باشید، یک فرش ایرانی جذاب با رنگ های گرم و گیرا را در خاص ترین قسمت کافی شاپ تان پهن کنید و مشتری های خود را غافلگیر کنید، این کار باعث می شود تا شما چیز متفاوت تری را به مشتریان خود عرضه کنید که مسلما این کار برای شان جذابیت و تازگی دارد.

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۷ نکته طلایی برای ست کردن فرش ایرانی با دکوراسیون منزل

نشیمن هایی متفاوت برای صندلی ها و مبلمان کافی شاپ

برای نشیمن های صندلی ها و مبلمان کافی شاپ تان سعی کنید کوسن ها یا بالشتک هایی کوچک درست کنید تا مشتریان تان راحتی بیشتری داشته باشند، مطمئن باشید با این کار مشتریانتان زمان بیشتری را در کافی شاپ شما صرف می کنند بدون آن که خسته شوند.

مطلب پیشنهادی چیدانه: رازهای چیدمان کوسن ها برای مبلمان در دکوراسیون منزل

نورپردازی های خلاقانه در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ ها

به عکس بالا نگاه کنید و ببینید چراغ هایی که نشان داده شده اند تا چه اندازه زیبا و جذاب هستند، این چراغ ها دقیقا مناسب طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ هستند، با کمی خلاقیت می توانید ظاهر آن ها را تغییر دهید و چراغ های منحصر به فرد خود را در فضای داخلی کافی شاپ خود استفاه کنید.

مطلب پیشنهادی چیدانه: کافه بهشت، تجلی زندگی ایرانی در آن سوی مرزها !

آویزهای سقفی جذاب در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

برای این که جذابیت دکوراسیون داخلی کافی شاپ تان بیشتر باشد از خود وسایلی که استفاده می کنید برای تزیین فضای داخلی هم بهره ببرید، مثلا از قهوه جوش ها، تعدادی قهوه جوش دست دوم و کهنه تهیه کنید، آن ها را رنگ بزنید، و آن ها را ازسقف کافی شاپ آویزان کنید. به همین سادگی مشتریان شما می توانند فضایی جذاب را تجربه کنند.

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۷ کافه هنرمندان ایرانی در تهران!

شما هم عکس ها و ایده های خلاقانه خودتان را در قسمت مشاوره دکوراسیون با چیدانه به اشتراگ بگذارید.

استفاده از وسایل دکوری شاخص در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ ها

سعی کنید در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ های تان از یک عنصر تریینی شاخص استفاده کنید تا مشتریانتان همیشه کافه شما را با آن به یاد بیاورند، عنصری مانند یک لوستر جذاب و گیرا یا یک گلدان قدیمی گرانبها یا حتی یک تابلو بسیار نفیس. هر چیزی که با فضای داخلی کافه شما هماهنگی بیشتری دشته باشد.

مطلب پیشنهادی چیدانه: ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه قنادی

کتابخانه هایی برای کافه ها و کافی شاپ ها

این عناصر تزییینی شاخصی که در قسمت قبلی از آن ها صحبت کردیم می تواند یک کتابخانه متفاوت و هماهنگ با حال و هوای کافی شاپ باشد، کتابخانه ای به شکل فنجان های قهوه ای که استفاده می کنید و با رنگ هایی زیبا که چشم هر کسی را به خود خیره کند و او را مجاب کند که حتی برای خواندن عنوان کتاب ها هم که شده به آن مراجعه کند، درست کردن این کتابخانه ها بسیار ساده است، فقط کافی است تا سری به مفازه نجاری محله تان بزنید و از او کمک بخواهید.

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۱۲ کتابخانه متفاوت در گوشه و کنار دکوراسیون منزل شما

فضایی خلاقانه برای نگه داری ماگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

تعدادی شاخه درخت خشکیده که به شکل یک درخت در گوشه آشپزخانه کافه تان در آمده است هم می تواند ایده خوبی باشد برای نگه داری از ماگ ها، این درخت زیبا می تواند تبدیل به المانی منحصر به فرد در کافه شما شود، حتی می تواند از آن به عنوان قفسه ای برای ماگ هایی که قصد فروش آن ها را دارید استفاده کنید. ایده کم خرج اما متفاوت برای طراحی دکوراسیون داخلی.

مطلب پیشنهادی چیدانه: یک ایده‌ ساده و کاربردی برای نگهداری ماگ ها

منویی متفاوت برای کافی شاپ ها

سعی کنید هر چیزی را که می توانید در فضای داخلی کافی شاپ تان خلاقانه طراحی کنید، از رومیزی ها و تابلوهای رزرو رومیزی گرفته تا منوهایی که روی دیوار هستند، به عکس بالا نگاه کنید تا ببنید که یک منوی خلاقانه چگونه می تواند در فضای داخلی یک کافی شاپ تبدیل به عنصری زیبا و در عین حال جذاب شود.

گوشه هایی دنج در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ ها

حتما حتما در فضای کافی شاپ تان گوشه ای دنج که با مبلمان های راحتی مانند کاناپه ها و کوسن های زیاد تزیین شده است داشته باشید، این فضاها افراد زیادی را به خود جذب می کنند و باعث می شوند هر کسی برای قرارهای دوستانه و صمیمی اش کافی شاپ شما را انتخاب کند.

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۱۰ دکوراسیون دنج برای داستان های عاشقانه!

نیکمت هایی پشت پنجره در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ ها

اگر از نعمت پنجره های بزرگی که رو به خیابانی زیبا و پر از درخت باز می شوند در فضای کافی شاپ تان بهره مند هستید پس آن را از دست ندهید، پشت آن را نیمکتی چوبی و زیبا تزیین کنید و مطمئن باشید تا در روزهای برفی و بارانی آن نیکمت طرفداران زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۱۰ نشیمن مدرن و دنج پشت پنجره که دل شما را می برد!

دلتان می خواهد کافی شاپی متفاوت و منحصر به فرد داشته باشید؟ پس باید با شرکت های متخصص در این زمینه مشورت کنید در قسمت شرکت های معماری داخلی و دکوراتورهای اهالی فن چیدانه می توانید این شرکت ها را در سرتاسر ایران پیدا کنید و با آن ها تماس بگیرید.

با کافی شاپ های ایرانی که توسط معماران برجسته طراحی شده اند بیشتر آشنا شوید:
کافه اسپریس ، طراحی داخلی مدرن با مصالح سنتی
طراحی رستوران آتور در تهران با میز و صندلی های بدون پایه
کافه قنادی رکس، یادآور خاطرات شیرین در تبریز
دکوراسیون داخلی کافه مهتاب، فضایی دنج و دلنشین
منبع:چیدانه

ده ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code