x
Rate this post

فواید و خواص قهوه سبز را می دانید؟
کم کردن وزن کار ساده ای نیست! به همین دلیل همیشه به دنبال راه های ساده تری برای انجام این کار می گردیم. نوشیدن قهوه سبز نیز یکی از این راه ها است که در همه جای دنیا به عنوان یکی از روش های لاغری شناخته می شود. در این مطلب با خواص قهوه سبز آشنا می شویم.

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، دانه های قهوه رست داده نشده یا همان قهوه سبز دارای chlorogenic اسید است که سوخت و ساز بدن را بهبود بخشیده ، اشتهای کاذب را کم کرده و به سوزاندن چربی اضافه بدن کمک می کند که این امر باعث لاغری می شود. اما کاهش وزن تنها خاصیت قهوه سبز نیست.
خواص قهوه سبز برای سرطان:

قهوه سبز حاوی مقادیر مواد معدنی و ویتامین است و همینطور سرشار از آنتی اکسیدان، این میزان آنتی اکسیدان از آنتی اکسیدان موجود در چای سبز ۱۰ برابر بیشتر است! آنتی اکسیدان ماده ای است که از بدن در برابر رادیکال های آزاد که موجب سرطان می شود محافظت می کند و سلامتی کل بدن را کنترل می کند. همچنین میزان گلوکز موجود در خون را بررسی می کند.
خواص قهوه سبز برای فشار خون و قلب:

قهوه سبز گردش خون را بهبود می بخشد و فشار خون را کنترل می کند. تحقیقات اخیر نشان می دهد که قهوه سبز ترکیبی آسپرین مانند دارد که از متمرکز شدن پلاکت های خونی جلوگیری کرده و جریان خون را بهبود می بخشد بالا بودن فشار خون باعث نارسایی قلبی، سکته و نارسایی کلیوی می شود که نوشیدن قهوه سبز به مدت ۴ الی ۱۲ هفته می تواند این مشکلات را بهبود بخشد. قهوه سبز مقدار کلسترول که دلیل اصلی بروز مشکلات قلبی است، را کاهش داده و کنترل می کند. تاثیرات قهوه بر قلب را می دانید؟
دانه های سبز قهوه میزان قند خون بالا را کاهش داده و دیابت نوع دوم را درمان می کند. قهوه سبز به دلیل میزان بالای کافئین در آن، بسیار انرژی زا است و نوشیدن آن در طول روز شما را سرحال نگه می دارد. فکر می کنید کدام قهوه کافئین بیشتری دارد؟
فواید قهوه سبز دانه قهوه سبز معمولا از دانه های عربیکای نواحی مختلف انتخاب میشود
قهوه سبز و مغز:

کافئین موجود درقهوه سبز اثر مثبتی روی خلق و خو و عملکرد مغز دارد. کافئین نحوه عکس العمل، هوشیاری، حافظه، تمرکز و مقاومت در برابر خستگی را بهبود می بخشد. نوشیدن قهوه سبز از بروز آلزایمر و دیگر بیماری های مربوط به مغز پیشگیری می کند. کافئین چیست و جه تاثیراتی بر بدن و مغز می گذارد؟

قهوه تازه برزیل رست تیره، مناسب برای تهیه اسپرسو

قهوه سبز، پوست و مو:

نوشیدن قهوه سبز برای پوست نیز بسیار مفید است! قهوه سبز کبد را از سم، کلسترول و چربی اضافی پاکسازی می کند. رادیکال های آزاد اثرات مخربی بر روی پوست دارد که آنتی اکسیدان موجود در قهوه سبز این اثرات را خنثی می کند.
نوشیدن قهوه سبز سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشیده که باعث ازبین رفتن تیرگی پوست و جوش های صورت می شود. روند پیری پوست را کاهش داده و چین و چروک صورت را از بین می برد.
اگر‌ موهایی بلند‌ و سالم‌ می‌خواهید، قهوه سبز بنوشید. نوشیدن قهوه سبز علاوه بر اینکه به بلند شدن موها کمک می‌کند، از مقدار ریزش مو نیز می‌کاهد و موهای آسیب دیده‌ را نیز ترمیم می‌کند.

در این بخش می توانید با دم کردن قهوه سبز آشنا شوید.

قهوه سبز فواید بسیاری دارد، در این مطلب سعی بر این بود که همه فواید و خاصیت ها را جمع آوری کنیم، فراموش نکنید نوشیدن هر دارویی عوارض خاص خود را دارد، قبل از این که مصرف قهوه سبز گرایش پیدا کنید بهتره پیشگیری کنید. و حتما نوشیدن قهوه سبز را با پزشک در میان بگذارید.
خواص قهوه سبز یک فنجان قهوه سبز براتون آماده کردیم میل دارید؟
منبع:کافی استور

فواید و خواص قهوه سبز را می دانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code