x
Rate this post

فرق بین تالار عروسی خوب و بد چیه ؟ عروس دامادهایی که در جستجوی سالن عروسی و یا تالار پذیرایی هستند در ابتدا نمی دانند چه تفاوتی میان باغ تالار های عروسی وجود دارد که برخی معروف تر و محبوب تر هستند و برخی کم مشتری .. کارشناسان سایت دوشیزه راهنمای شما خواهند بود برای انتخاب بهترین تالار عروسیمون

قبل از هر کاری از سابقه تالار در اجرای مراسم پرس و جو کنید . از مشتریان قبلی و ساکنین محلی، درباره خوشنامی ، کیفیت خدمات و نحوه سرویس دهی و رضایتشان بپرسید . یادتان باشد آن یک شب تکرارنشدنی نباید خاطره ای بد در ذهن میهمانان باقی بگذارد .

نه قیمت پایین به معنی کیفیت پایین و نه قیمت بالا به معنی کیفیت بالا است . تالاری را انتخاب کنید که قیمتش در مقایسه با امکانات و خدماتش ، منصفانه باشد . با حوصله از چندین تالار شرایط خدمات و قیمت ها را بپرسید و بررسی کنید .
راهنمای انتخاب تالار عروسی
راهنمای انتخاب تالار عروسی-انتخاب تالارخوب – راهنمای انتخاب بهترین تالارعروسی

اولین سئوال میهمانان شما ، ادرس ، دسترسی آسان و داشتن پارکینگ است . در انتخاب تالار عروسی ، خوش ادرس بودن ، دسترسی آسان و داشتن پارکینگ را در اولویت قرار دهید .

از آشپرخانه تالار ، حتما بازدید کنید . ظاهر خوش آب و رنگ غذاها فریبتان ندهد . مهم آن است که بدانید در آشپزخانه تالار و رستوران ، تا چه میزان به سلامت شما و میهمانانتان اهمیت می دهند . از نظافت محیط ، تا استفاده از مواد اولیه تازه و سالم ، پوشش پرسنل آشپزخانه همه را ببینید و مطمئن شوید طبخ و سرو غذا در محیطی سالم و بهداشتی انجام می شود .

تالار خوب باید برای شرایط پیش بینی نشده آمادگی داشته باشد . اگر حین مراسم برق منطقه قطع شود تالار سیستم روشنایی و برق اضطراری دارد ؟ اگر میهمانان شما احیانا بیشتر از تعداد اعلام شده باشند تالار امکان ، تهیه غذای کافی دارد ؟

انتخاب و رزرو تالار را به دقیقه ۹۰ ، محول نکنید .سعی کنید از ماه های قبل تالار مناسب را رزرو کنید.

امکانات رفاهی تالار را برای انتخاب تالار عروسی در نظر داشته باشید . تالار از نور کافی برخوردار است ؟ دکوراسیون آن چگونه است ؟ رنگ های شاد و جذاب یا محیطی دلگیر و کسالت آور ؟  شرایط تهویه مناسب ، سیستم های گرمادهی و سرمایشی متناسب با فصل در تالار وجود دارد ؟ هیچ چیز مانند گرما یا سرما ، میهمانان را کلافه و خسته نمی کند .

اخلاق خوش مدیر تالار و حسن برخورد پرسنل تالار ، را به دقت بررسی کنید . پذیرایی که با احترام به میهمانان ، همراه نباشد هرگز نمی تواند مراسم آبرومندی باشد .

 

شماره موبایل:  ۰۹۱۲۵۷۷۵۶۰۲ – ۰۹۱۲۴۵۴۴۱۲۸ – ۰۹۱۲۱۵۸۱۳۵۹

معرفی تالار عروسی لوکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code