x
Rate this post

دستور تهیه ی قهوه پات کافی

قهوه نوشیدنی است که هرروز متنوع‌تر و بر طرفداران آن اضافه می‌شود. تنوع در انواع نوشیدنی قهوه به تعداد سلایق انسان‌هاست. یکی از نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه که با قهوه تهیه می‌شود پات کافی است. این نوشیدنی به دلیل وجود روغن نارگیل و قهوه سرشار از آنتی اکسیدان و مواد لازم برای سلامتی انسان است و همچنین طعمی بسیار بی نظیر دارد.
اصالت قهوه پات کافی مشخص نیست و دقیقا کسی نمی‌داند این نوشیدنی اولین با در کجا تهیه شده است. اما امروزه در بیشتر کافی شاپ‌های کشور ایالات متحده آمریکا تهیه و سرو می‌شود. در اینجا دستور تهیه این نوشیدنی بسیار خوشمزه و مفید را برای شما دوستداران قهوه و همراهان همیشگی خواهیم گفت. با ما همراه باشید…
قهوه پات کافی

مواد لازم برای تهیه قهوه پات کافی :

دو فنجان قهوه دمی
یک فنجان شیر کم چرب یا شیره نارگیل
دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل
۲ قاشق مرباخوری عسل
¼ قاشق مرباخوری عصاره وانیل
مقدار کم دارچین
تعداد سرو : ۴ نفر

دستورالعمل تهیه قهوه پات کافی:

ابتدا قهوه گرم و عسل را در داخل یک مخلوط کن یا همزن با یکدیگر مخلوط نمایید تا عسل به خوبی حل شود. سپس شیر را به آنها اضافه کنید. بعد از آن روغن نارگیل و عصاره وانیل را به مخلوط اضافه کرده خوب هم بزنید. بعد از این که مخلوط یک دست شد آن را داخل ماگ ریخته و با پودر دارچین تزئین نمایید.
البته می‌توانید دارچین را در هنگام مخلوط کردن نیز به آن بیافزاید. پات کافی شما آماده است و می‌توانید از آن لذت ببرید. این نوشیدنی به صورت گرم و یا به صورت سرد بر روی یخ سرو می‌شود.

منبع:قهوه ایلیا

دستور تهیه ی قهوه پات کافی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code